پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی تهران گفت: در دیدار برابر ثامن الحجج سبزوار ...

به گزارش ایفنام ، سروش عرشی، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی تهران پس از شکست 33 بر 22 تیمش برابر ثامن الحجج سبزوار اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در نیمه دوم هم روی کم تجربگی خودمان نتیجه را واگذار کردیم. اگر یک بازیکن در حد بازیکن شانزدهم یا هفدهم حریف در اختیار داشتم شرایط فرق می کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)