پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲

سلفی گرفتن در جشنواره کن ممنوع شد

برگزارکنندگان جشنواره کن، در سال جاری میلادی گرفتن سلفی را ممنوع اعلام کردند؛ این در حالی است که ستاره مشهور هالیوودی این قانون جدید را نقض کرده است. مجله مهر نوشت: تیری فریمکس ، رئیس جشنواره کن، پیش از این درباره این موضوع گفته بود: ما دوست نداریم که این مسئله را ممنوع کنیم؛ اما گرفتن عکس سلفی به شدت باعث ایجاد مشکل در زمان بندی برگزاری جشنواره می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)