چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۳

الویری: اشغال لانه جاسوسی اشتباه بود/کاسترو با پرخاش گفت با این کارباعث ...

مرتضی الویری در باره اشغال لانه جاسوسی به روزنامه اعتماد گفت: *تحلیل من بعد از اینکه اطلاعات بیشتری درباره مسائل جهانی و بین المللی به دست آوردم این بود که اشغال سفارت امریکا از اشتباهات بزرگ بعد از انقلاب بود برای اینکه تبعات سنگینی برای ما داشت. اشتباه بزرگ من در همین رابطه موضع گیری ام در مجلس اول بود در تایید ادامه گروگانگیری ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)