دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسکانیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۳

اخطار بانک مرکزی: بانک ها فقط نرخ سود تعیین شده را دریافت کنند

دوشنبه - 1393/10/29 - 18:28:39 تهران- ایسکانیوز: بانک ها حق مطالبه هیچگونه وجهِ مازاد بر حداکثر نرخ سود تعیین شده ازجانب شورای پول و اعتبار را ندارند. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به موجب مفاد ماده 98 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، عقود مرابحه و استصناع به فصل سوم قانون عملیات بانکی بدون ربا (بهره) اضافه شده است و پیرو این مصوبه ، آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی عقود یاد شده تهیه و پس از تصویب در مراجع ذی صلاح ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)