چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۷

سربازان ارتش سعودی با پیشروی نیروهای مردمی یمن از بلندی های نجران گریختند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا ، در پی پیشروی های نیروهای ارتش و کمیته های انقلابی به سوی مرزهای عربستان در استان نجران بسیاری از نظامیان ارتش سعودی از بلندهای نجران به دیگر مناطق گریختند. این روزها درگیری های شدید و بی وقفه ای بین کمیته های انقلابی و ارتش سعودی در مناطق مرزی بین دو کشور در استان های نجران و جازان جریان دارد. منابع یمنی هم اعلام کردند که نظامیان رژیم سعودی 20 کیلومتر از منطقه مرزی نجران عقب نشینی کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)