چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۲

استقلال به دنبال شهباززاده/ منصوریان هنوز درس عبرت نگرفته؟ !

سجادشهباززاده انگار که با استقلال تمام کرده و در روزهای آینده به این تیم خواهد پیوست. شهباززاده اول فصل استقلال را ترک کرد، در این تیم نماند و با وجود درخواست فراوان مسئولان باشگاه و هواداران به ترکیه رفت. او البته شهرآشوبی نکرد و بابت جدایی از تیمش، به کمیته انضباطی مراجعه نکرد اما برای ماندن در تیم هم شوقی نداشت. فکر می کرد ترکیه کعبه آمال اوست و رفت و شکست خورد و حالا در حال برگشتن است، در تمام این مدت نیمکت نشین بوده و کمتر پیش آمده که هنرنمایی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)