دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبر نو ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۰

ظریف: بابت برجام شرمنده نیستم

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برخی خیال می کنند من بابت برجام شرمنده ام در حالی که اتفاقا به آن افتخار می کنم ادامه داد: اما معتقدم که نباید برجام را هر روز مطرح کنیم. برجام یک واقعیت دنیاست و آن باید جزء شرایط عادی باشد. هر روز دعوا نکنیم که نمره برجام 100 است یا 5. من نمره نمی دهم ، اما باید توجه کنیم که برجام یک توافق چند جانبه است که هر یک از طرفین نکاتی را در مورد آن پذیرفته اند ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط