سایر منابع:
سایر خبرها
گزارش کامل برنامه نود با جنجال های دربی
ورزش سه: عادل فردوسی پور در برنامه این هفته بیشتر به حواشی رخ داده در دربی 84 و آرای جنجالی کمیته انضباطی برای این بازی پرداخت. برنامه نود، دوشنبه شب(بیست و پنجم بهمن ماه) ساعت 22:45 آغاز شد که در آن بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر و به ویژه حواشی مسابقه استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و گفت وگوهایی با علیرضا منصوریان، علیرضا فغانی، سید جلال حسینی، حسن کامرانی فر و ... انجام
همه آنچه در برنامه نود گذشت/خانه رحمتی،فریادحسینی و دفاع منصوریان
: استقلال 10 گل از پشت محوطه زده و شوتزن ترین تیم استپرسپولیس پس از 583 دقیقه گل خوردپرسپولیس برای اولین بار در فصل با سر گل خورداستقلال برای اولین بار در لیگ برتر در دربی طی دو دقیقه دو گل زدپرسپولیس با سه گل زده روی پرتاب اوت رکورد دار لیگ استاولین کارت قرمز فصل استقلالپرسپولیس 10 گل با سر زده و رکورد دار لیگ استاستقلال برای اولین از سال 69 گل اول دربی را خورد و برنده شدپرسپولیس پس از 1892 روز در
گزارش کامل برنامه نود با جنجال های دربی
به گزارش وانانیوز ، برنامه نود دوشنبه شب(بیست و پنجم بهمن ماه) ساعت 22:45 آغاز شد که در آن بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر و به ویژه حواشی مسابقه استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و گفت وگوهایی با علیرضا منصوریان، علیرضا فغانی، سید جلال حسینی، حسن کامرانی فر و ... انجام گرفت که مشروح تمام آنها را در زیر می خوانید: نظرسنجی برنامه نود از مخاطبان برنامه نود مهم ترین
واکنش آقای گل لیگ به باخت پرسپولیس در دربی
ناشکری ندارم. مهم موفقیت تیم است که از این هفته روند خوبی دوباره آغاز شده است. آقای گل شدن به تلاش هر بازیکنی بستگی دارد. هدف من هم قطعا آقای گلی تا پایان فصل است اما در کنار موفقیت تیم. انصاری در خصوص مشکلات مالی فولاد بیان داشت: دوست دارم فعلا درباره مسائل مثبت حرف بزنم و در این باره حرف خاصی ندارم. وی در ادامه با اشاره به هوای خوزستان گفت: هوای خوزستان متاسفانه خیلی بد است و
حسینی: خودم را کنترل نمی کردم رحمتی را می زدم!
، از هواداران عذرخواهی می کنم کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره عملکرد این تیم در داربی هشتاد و چهارم پایتخت هم گفت : قبول دارم که ما به غرورمان باختیم. زیاد مغرور شده بودیم و این تلنگر برای تیم ما لازم بود. مطمئن باشید از این پس تیم مغرور نخواهد شد و بازی ها را با جدیت بیشتری دنبال می کنیم. البته به خاطر شکست مان مقابل استقلال از همه هواداران تیم چه آنهایی که
پیشنهاد استقلالی شدن را رد کردم چون یک پرسپولیسی واقعی هستم
: یک زمانی تشکیلات دیگری قبل از دربی برنامه ناهار مشترک می گذاشت که خود من مخالف آن بودم. زیرا در فوتبال حرفه ای این مسایل معنایی ندارد. عابدینی درباره مصاحبه قدیمی از وی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده که در آن گفته است حاضر بوده مدیرعاملی استقلال را قبول کند گفت: واقعیت این است که من از بخش اجرایی و سیاسی وارد فوتبال شدم. در آن مقطع آقای محلوجی به بنده گفت کدام یک از این دو تیم را
مبانی پیشرفته حیف و میل در پرسپولیس
همان طور که تصور می شد، این پرسپولیس بود که گوی سبقت از همه ربود و بعد از بیست هفته، به تنهایی و با غرور بر صدر جدول تکیه زد. جایگاه سرخ پوشان به قدری رفیع است که حتی باخت دراماتیک شان برابر استقلال در داربی سنتی هم آن را تکان نداد. در کنار همه خوبی های پرسپولیس، این تیم یک نقطه ضعف بسیار بزرگ داشت؛ بازیکنان خارجی بی کیفیت. هر چه جوان های پرسپولیس خوب و باانگیزه بودند و توانستند در دو فصل
مشکل پرسپولیس این بود که بعد از گل اول روی ابرها بودند
به گزارش وانانیوز ، مهدی هاشمی نسب در خصوص دربی هشتاد و چهارم پایتخت اظهار داشت: خیلی ها قبل از دربی اعتقاد داشتند پرسپولیس به راحتی برنده خواهد شد اما من قبل از مسابقه نیز گفتم دربی را تا پایان بازی نمی شود پیش بینی کرد. وی تصریح کرد: من با توجه به اینکه حضور در دربی را بارها تجربه کرده بودم، قبل از بازی می دانستم استقلال به دلیل 4 برد اخیرش شرایط خوبی دارد و نتیجه دربی نیز به شرایط
پروین: این استقلال مدعی جدی قهرمانی خواهد شد/ از تیم منصوریان لذت بردم
قبلی خود خوب ظاهر شده بود. * در نیمه دوم انتظار می رفت که پرسپولیس متفاوت ظاهر شود. خودم هم نمی دانم که چرا مثل قبل نبودم. پرسپولیس نیمه دوم بد نبود اما موقعیت خطرناک ایجاد نکرد به جز یک صحنه که نصیب طارمی شد البته بازی قشنگی بود و همه از آن لذت بردند.بازی استقلال و پرسپولیس که 5 گل داشته باشد قشنگ است. * خود شما در جریان بازی استرس نداشتید؟ مگر می شود
می توانستیم گل دوم را از پرسپولیس نخوریم
به گزارش وانانیوز ، سید رضا افتخاری درباره روند نتیجه گیری خوب استقلال در هفته های اخیر اظهار داشت:کار ما نبود کار خدا بود.استقلال عالی بود.در 5 بازی گذشته سه گل زده اند.به جوانان تکیه کردیم و جواب گرفتیم.استقلال می تواند الگوی همه باشگاهها باشد.من در فوتسال هم همین کار را کردم.این کار را در باشگاه کردیم.امیدوارم از بازیکنان خارجی دیگر استفاده نکنیم چون جلوی رشد بازیکنان جوان ما را می گیرند.من
افشاگری های جدید مایلی کهن درباره فوتبال
بازی ملوان لذت نمی برند. وی ادامه داد: آِیا همه تیم ها گل می زنند؟ لیورپورل 4 گل از اورتون می خورد یا 7-8 بازی نمی برد همه را باید اعدام کنند؟! مشکل ما در انزلی این است که توقعات بالاست. کدام شما تصور می کردید که ملوان در بین 6 تیم بالای جدول باشد؟ خدا وکیلی کدام شما تصور چنین رتبه ای را داشتید؟ مایلی کهن در مورد داوری بازی با گل گهر گفت: به داور کاری ندارم با وجود اینکه شک
یک مورد عجیب؛ اسیدپاشی که با قربانی خود ازدواج کرد!
همیشه دلم می خواست روزی رو به روی یک اسیدپاش بنشینم و صاف توی چشم هایش خیره شوم بپرسم چرا؟ از پدرشوهر معصومه، شوهر سمیه، برادرشوهر زیور، شوهر محبوبه و... سال ها صبر کردم تا بالاخره آن روز رسید. امروز قرار است توی چشم های شوهر محبوبه نگاه کنم و بپرسم چرا؟ چه شد که یک شیشه اسید دستت گرفتی؟ آن موقع در ذهنت چه می گذشت؟ همان موقع که سوزاندی و نابودی کردی، چه احساسی داشتی؟ روزهای بعدش چه؟ امروز با پاهای خودش آمده تا داستانش را برایم تعریف کند، چشم در چشم.
چطور آرامش خود را پیدا کنیم؟
چنین حس خوشایندی همیشه همراه تان باشد، گلدان گل کوچکی را در اتاق یا دفتر کارتان بگذارید. حتما تغییر را احساس خواهید کرد. علاوه براین که مراقبت از این گل، حس مسئولیت پذیری را هم در شما تقویت خواهد کرد. تلویزیون را خاموش کنید تماشا کردن برنامه مورد علاقه تان، اتفاق بدی نیست. اتفاقا دنبال کردن برنامه یا سریال خاصی، بسیار هم خوب است، اما اگر تلویزیون جایگزین همه سرگرمی ها، تفریح
نگران بازی با استقلال نیستم
به گزارش وانانیوز ، سعید آذری در گفت وگویی، در مورد وضعیت تیم ذوب آهن بعد از دو باخت متوالی، گفت: وضعیت خوب است روح فوتبال و ورزش همین است. من که سی و چند سال در ورزش حضور دارم از این باخت ها و بردها زیاد دیده ام. روز گذشته نیز جلسه ای با حسینی سرمربی تیم داشتیم و در مورد شرایط تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با العین و بازی با تراکتورسازی صحبت کردیم. این جلسات ما به صورت روتین و هفتگی
امیرآبادی: منصوریان سمبل باشگاه است/ مخالفان او حالا به به و چه چه می کنند!
موفقت استقلال دائمی باشد. اگر فردا پس فردا یک بازی مساوی شد یا حتی باخت، پشت اورا خالی نکنیم. باید به او زمان داد. تمام افرادی که تا دیروز مخالف منصوریان بودند حالا به به و چه چه می کنند! چطور تمام مربیانی که قبلا به استقلال آمدند برنامه 3ساله دادند اما منصوریان باید در یک سال همه کاری بکند؟! مدافع اسبق استقلال در خصوص درگیری انتهای بازی بین کاپیتان های دو تیم گفت: ببینید، این حرکات
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی
کن تو صورت من. خیالتون تخت به مهاجمای استقلال سپردم بیشتر ازین گل نزنن 16. کاش 3090 کنار جوایزش یه بسته انگیزشی برای حمایت می ذاشت، مثلا می گفت اگه سقف حمایت به فلان مبلغ برسه دیگه مرتضی حسینی نمیاد. 17. پولشو بازیکنا میگیرن حرصشو ما میخوریم. (آخرین جمله همه خانواده ها آخر بازی) 18. اگه فونت زیرنویسای تبلیغاتی رو به کمتر از 80 تغییر بدن ممنون میشیم
رحمتی: سید جلال تا 2 قدمی هم بیاید نمی زند.
اگر بی ظرفیت بودم، به طارمی عکس العمل نشان می دادم؛ وبسایت نود: مهدی رحمتی در گفتگویی جذاب به همراه بهنام برزای و فرشید اسماعیلی مقابل دوربین برنامه نود نشست . مهدی رحمتی دروازه بان استقلال درباره اتفاقات دربی 84 اظهار داشت: گل اول را که خوردم اسکوربورد را دیدم. دقیقه 5 بود و گفتم خدایا کمک مان کن تا موفق شویم ، بعد از آن طارمی داشت مجدد روی ضربه سر گل میزد ، سر پادوانی داد
کیانوش رستمی: امیدوارم مجبور نشوم به کشور دیگری بروم
بالادستی ها. انسان باید با دلش پیش رود و واقعیت ها را نشان دهد نه اینکه فقط بله، قربان گو باشد. کمی در مورد وزنه برداری صحبت کنید. مسئولان فدراسیون شما را از ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های اسلامی کنار گذاشته اند چه نظری در این مورد دارید؟ – قبل از المپیک لندن گفته بودم باید چهار مدال المپیک کسب کنم، خدا را شکر تا به امروز دو مدال المپیک از بازی های لندن و ریو
برانکو: دربی را دقیقه 2 باختیم!/اولین بار نیست که رحمتی از این کارها می کند
به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین ، برانکو ایوانکوویچ یک روز پس از شکست مقابل استقلال در حاشیه تمرین تیمش گفت: وقتی یک یک مسابقه را می بازید همه آن را زیر ذره بین می گذارند.من به بازیکنانم گفتند که فوتبال همه اش برد نیست.به آنها گفتم که باخت هم وجود دارد.حالا باخت ما مقابل استقلال رقم خورد.با این حال من نمی توانم از بازیکنانم انتقاد کنم و به آنها ایراد بگیرم، چون آنها تلاش خود را کردند.
نیکی کریمی: از وابستگی بدم می آید
سینمای ایران هستید که برای داوری به جشنواره های خارجی رفتید. هنوز هم با سینمای جهان ارتباط دارید؟ بله. درواقع می توانم بگویم سینمای جهان مثل همین جا یک خانواده است. تقریبا روسای خیلی از جشنواره های مختلف را می شناسم. برنامه ریزها را می شناسم. سال پیش غیر از جشنواره هایی که با شیفت شب رفتیم، دو سه تا داوری بین المللی هم داشتم که الان دقیقا یادم نمی آید کجا ولی رفته بودم. در این
رونمایی از دلیل برد استقلال در دربی/ بررسی زوایای پنهان شهرآورد به سبک نود
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه نود دوشنبه شب(بیست و پنجم بهمن ماه) ساعت 22:45 آغاز شد که در آن بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر و به ویژه حواشی مسابقه استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و گفت وگوهایی با علیرضا منصوریان، علیرضا فغانی، سید جلال حسینی، حسن کامرانی فر و ... انجام گرفت که مشروح تمام آنها را در زیر می خوانید: نظرسنجی از مخاطبان برنامه نود مهم
بیانیه حسین شریعتمداری دربابِ ادعای هادی غفاری!
. گفت بابا را گرفتند؟ خانمم گفت بابات اینجا خوابیده توی اتاق خواب پیش من خوابیده! گفت آره اینجا کیهان توی مدرسه فیضیه قدم به قدم چسبانده اند. بعد گوشی را گرفتم گفتم چه شده بابا؟ گفت این جا کیهان پر کردند. گرفتن 57 قبضه سلاح کمری و 98 قبضه کلاشینکف در آن موقع از من، دروغ محض است، یک فشنگ هم نگرفتند. من زنگ زدم به آقای حسین شریعتمداری، گفتم آقای شریعتمداری من هادی غفاری هستم. گفت: از زندان زنگ
وعده های عاشقانه یک شهید مدافع حرم
توام با قناعت طلبگی رابیش از پیش سرلوحه زندگی اش قرار داد. اما روح سرشار از معنویت و عرفانش را راضی نکرد، گویا گمشده سید در حوزه هم پیدا نشد. بعداز فتنه 88که فعالیت های فرهنگی فراگیری را انجام داد، از کارگاه های بصیرت افزایی گرفته تا نمایشگاه عکس و فیلم. همواره در همه برنامه ها محور کارهایش تقویت و تبین ولایت فقیه، بنیه دینی و معرفتی افراد مختلف مورد نظرش بود. در جلسات سخنرانی
کمتر کسی فکر می کرد پرسپولیس بازنده دربی شود
تفاوت در میدان بازی کردند. فکر می کردند همه چیز تمام شده است، مبتدیانه گل خوردیم و بازی را وادادیم. وی افزود: با حسین فرکی هم در این مورد جلسه داشتم، او هم همین گلایه ها را از بازیکنان داشت. باخت غیرقابل تصوری را متحمل شدیم. فرصت خوبی بود تا چهارمین برد متوالی را کسب کنیم، اما بازیکنان کپ کردند. فوتبال همین است، شما دیدید پرسپولیس در دربی چگونه شکست خورد، آن هم در دقیقه 4 گل اول را زد و
مهیار طریحی: - اردوان کامکار - پدر من در موسیقی است
دوباره قطعه را با اصلاح نتش اجرا کردم شگفت زده شدم که یک نفر که تخصص موسیقی دارد با چند تغییر کوچک چه قدر می تواند تغییرات بزرگی در این قطعه ایجاد کند. این حرف را از این جهت می زنم درست است که این آلبوم کلاژ است و اسم بنده حقیر زیر آن خورده، ولی واقعاً اینطور نیست که فقط کار من باشد و برای همین است که تشکر خیلی ویژه ای از استاد خیلی عزیزم جناب آقای اردوان کامکار دارم. این نوازنده سنتور
خاطرات هاشمی چگونه تدوین می شد
، چون خوب می دانستند که نقش او در نهضت خمینی چیست. سال 68 وارد دانشگاه علامه طباطبایی تهران شدم و روزنامه نگاری خواندم. 12 بهمن 73 روز انتشار شماره نخست، در سرویس سیاسی روزنامه ایران، خبرنگار بودم. روزنامه ایران را منتشر کرده بودند تا پیشرفت های دولت سازندگی را برای مردم برجسته کند. همکارم مسعود میرزایی، لقب سردار سازندگی را اولین بار در این روزنامه به کار برد. من دنبال راهی بودم که دولتمردان، با زبان
در برنامه نود چه گذشت؟ داور دربی اعتراف کرد/ دفاع تمام قد منصوریان از رحمتی
تعیین شده نبود. سر گل دوم علی قربانی را دیدم و پاس دادم و اصلا اتفاقی نبود. این دربی برای من یعنی گل و پاس گل." بررسی داوری دربی در نود مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه 90 در مورد صحنه های جنجالی داوری بازی استقلال و پرسپولیس به اظهار نظر پرداخت. او در ابتدا گل دوم استقلال را تایید کرد و اعلام کرد که هیچگونه خطایی روی بازیکنان پرسپولیس اتفاق نیفتاده. در ادامه مرادی
در برنامه نود چه گذشت؟+ فیلم
اسماعیلی سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در گفت وگوی ضبط شده با دوربین برنامه نود با بیان اینکه معمولا دربی همینطور است و این اتفاقات می افتد، اظهار کرد: گل اولی که خوردم اسکوربورد را دیدم دقیقه 5 بود و گفتم خدایا نظر کن موفق شویم. او با اشاره به اینکه شرایط دربی متفاوت است، گفت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و گل زد اما به پادووانی گفتم حواس اش به طارمی باشد؛ بلافاصله بعد
حرف های نوید محمدزاده همه را ناراحت کرد
ایثارگر است و این فضا خیلی برایم آشنا بود و از بچگی در چنین محیطی بزرگ شدم. متاسفانه چند سال پیش پدرم فوت شد اما ذهنم آن خاطرات را خوب ضبط کرده است و به اندازه کافی حافظه عاطفی ام از آن تصاویر انباشته است و از همان خاطرات برای بازی ام استفاده کردم. از مواردی دیگر مانند تصاویر و موسیقی جنگ هم برای بازیگری استفاده می کنم و همه این ها به بازیگر برای بازی مناسب کمک می کند. در واقع هر چیزی که در دست
دربی 84 به خاطراتم اضافه شد - پرسپولیسی ها خیلی ناراحت بودند و استرس داشتند
وحید امیری که به اخراجش انجامید گفت: من در آن صحنه خطا نکردم. پس از گذشت چند دقیقه در شوک بودم که چرا داور به من کارت داد. از اینکه در بازی بعد نیستم خیلی ناراحتم. مدافع استقلال درباره استقبال اندک هواداران استقلال از این بازی عنوان کرد: برای خود من هم جالب بود چرا آن همه هوادار که در بازی السد حضور داشتند در این مسابقه غایب بودند. این جایزه استقلال به هوادارانی بود که در روزهای غمگین