سایر منابع:
سایر خبرها
دیسلایک: سرمربی باش، نه شهردار!
قبول کنه و در واقع تا همیجا کاری کرده کارستان اما همونطور که شما نوشتید نتونسته با هوادارها ارتباط عاطفی برقرار کنه . دلیل اصلی نتیجه نگرفتن ملوان در نیم فصل دوم عدم تقویت تیم و یار نگرفتنه .ملوان مهاجم نوک ،دفاع چب و دفاع وسط نداره و داره از بازیکن ها تو پست غیر تخصصی استفاده می کنه .
گزارش کامل برنامه نود با جنجال دربی
/> رابسون در محوطه جریمه استقلال روی طارمی خطا نکرد ولی مهاجم پرسپولیس هم شبیه سازی نداشت. پس از ضربه سر طارمی توپ به دست زکی پور خورد اما طبیعی بود و پنالتی به درستی گرفته نشد. در لحظه شروع درگیری جلال حسینی روی رحمتی خطایی انجام نداد. علیرضا فغانی به درستی برای رفتار غیر ورزشی رحمتی و سید جلال اخطار در نظر گرفت. جلال حسینی قبل از زدن گل دوم پرسپولیس با دو دست روی پادووانی خطا
شوک به پرسپولیس/ محرومیت یک جلسه ای کمال
در بازی با تراکتورسازی، از حضور در دو بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان محروم شده بود، بازی هفته بیست و دوم مقابل نفت تهران را هم از دست داد. رای صادره کمیته انضباطی قطعی است و راهی برای بخشش این محرومیت وجود ندارد! آی اسپورت آقای حسن زاده رای کیانی و سعید آقایی چی شد...فدراسیون مایه ننگه بی شرف بازی در نیارین. آقایی رو از کجاتون در میارین من موندم.
شما بنویسید: تخلف رحمتی سنگین تر بود یا کیانی؟
باید 3 سال از فوتبال محروم بشن اگه حکم پرسپولیس و استقلال اینه ... " تراکتور = آ ل ل ج ن " اول از همه کصافتی به نام آجرلو که مثل شفق و سیاسی و امثال اون فوتبال رو به لجن کشیده به عنوان یک پرسپولیسی میگم رحمتی محرومیت نداشت فوقش اون جلسه تعلیقی اجرا میشد سید جلال هم هیچی ولی کیانی د زد تو سینه داور یاد پیام صادقیان افتادم که یک لمس کردنش 3 ماه آبخورد و کلا فوتبال براش تموم
حسن زاده: به خاطر حکم انضباطی دربی تهدید شدم اما نمی ترسم/استقلال بدهکارترین باشگاه لیگ برتر است
داده، کمیته انضباطی تو چکاره هستی، تصریح کرد: با این حرف باید با چه منطقی صحبت کنیم؟ مربی که هنوز آیین نامه ابتدایی را نمی داند چگونه باید من رودرو با او بحث کنم و بعد در برنامه 90 چنین حرفی را می زند. در هر صورت این رأی ما بوده و هرجا علیه قرمز و آبی رأی دادیم تهدید شدیم.من نمی خواهم صبح اول وقت در مورد این تهدیدها صحبت کنم اما اگر لازم باشد به وقتش در موردش توضیح می دهم. بعد از این رای هم تهدید
سیدجلال: خیلی حرف ها در مورد منصوریان دارم
حسینی رو جای رحمتی داره ولی لنگ جای بلال کسی رو نداره. مشخصه حال کی گرفته شده سید جلال با احساسات بازی میکنه نه با هوشمندی طبیعیه سالهای آخر فوتبالشه و میخواد یه جام بیاره ولی چه فایده داره دعوا دقیقه نود جلال حسینی کاپیتان تیم ملی ماست و دوسش داریم، ولی آقای حسینی پارسال استقلال تو دربی 4 تا خورد و طارمی جلوی روی رحمتی 4 نشون داد، و حتی بد ترین مدل خوشحالی بعد گل که توهین
طنز جمو و بازی دربی
رولا و بی تدبیری نوک حمله مون(کپون)، همه تیم ها را با نتیجه مساوی صفر-صفر متوقف کردیم. نقطه هدف جمو ساق پای مهاجم حریف بود. بود و نبود داور تاثیری بر جریان بازی نداشت همین روند رو تا فینال پیش بردیم منم اون وسط مث کهره گیجالی فقط چپ و راست میشدم بخاطر بی خاصیت بودن من و کپون، ترکیبمون را از دو-یک-یک به چهار-صفر-صفر تغییر استراتژیک دادیم. عبور از سد جمو و رولا آرزوی هر مهاجمی شده بود و
روشن: برانکو بعد از دریافت دو گل، شوکه شد!
مصاحبه – راهنمای سفر من به نقل از تحریریه پارسینه | حسن روشن درباره دربی 84 اظهار داشت: اولین بار در این فصل بود که با خیال راحت نشستم و بازی استقلال را تماشا کردم چون می دانستم تیم ما برنده دربی خواهد بود. البته خدا منصوریان را دوست داشت چون تعویض سوم او درست نبود
اتفاقی جالب پس از سوت پایان دربی
استقلال ضربه ای به او زد تا از داور کارت زرد دوم و کارت قرمز دریافت کند. رحمتی که تنها 30 ثانیه از بازی اخراج شده بود، پس از پایان بازی به داخل زمین آمد و مشغول به خوشحالی شد. در این میان او دوباره با حسینی درگیر شد که در تصاویر تلویزیونی بینندگان داور را با کارت زرد و قرمز دیدند که حتی گفته می شد فغانی سید جلال را اخراج کرده است. اما نکته جالب این است که فغانی اگرچه کارت هایش را ته بازی در آورده اما به هیچ کسی کارتی نداده است. دوستانش می گویند از او شنیدند وقتی کارت هایش را در آورده ، همه آنهایی که مشغول دعوا بودند ، یک دفعه جدا می شوند و هر کدام سمتی می روند. ...
شهیدی که با فتح فاو فاتح قلب همگان شد
بگردم.به اهواز اومدم و چند بیمارستان را سرزدم خبری نبوداما یادم نبود که تو جاده آبادان به اهواز که میومدم یک تریلر کانتینردار جلو من میومد و چند بار ازش جلو زدم باز اون جلو زد تا معراج شهدا با هم بودیم... بعد که تو بیمارستانها پیداشون نکردم انگار چیزی حس کردم کسی بهم میگفت دنبالشون نگرد،پیدا شدند.اومدم خونه امانیه بچه ها دور هم نشسته بودند محمد اومد جلوم، سعی کرد خوددار باشه تا آروم به من
توضیحات فغانی درباره تصمیمات جنجالی اش در دربی
در آوردم اما سروش رفیعی نزدیک من آمد. به تمام بازیکنان گفتم بعد از مسابقه هم می توانم کارت بدهم. او عنوان کرد: قضاوت دربی سخت است اما شرایطی پس از آن به وجود می آورند که همه ما داوران بگوییم یک داور خارجی بیاید قضاوت کند و برود؛ هر دو تیم طی بازی های اخیر نمایش خوبی از نظر فنی داشتند اما این اتفاقات به وجود می آید. فغانی اضافه کرد: ما سعی داریم بازیکنان را از هم جدا کنیم تا
نوازی: هر اتفاقی می افتاد، سید جلال خودش را درگیر می کرد/ آهنگ کمکم کن را هم می خوانیم، مگر چه ایرادی ...
به دست آورد.او تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در ترکیب ثابت قرار می دهد و همین ثبات باعث شد تا استقلال نتیجه بگیرد و اعتماد به نفس تیم به شکل خوبی بالا برود.همین موضوع باعث شد تا آنها حتی بعد از خوردن گل اول، ناامید نشوند. پرسپولیسی ها معتقدند که استقلال فقط دفاع می کرد، نظر تو چیست؟ استقلال بعد از خوردن گل اول تهاجمی بازی کرد و سه گل هم زد که این اتفاق کوچکی نبود.در نیمه
فیلم های آخر هفته شبکه سه سیما
هیکو شیوتا جمعه 29 بهمن ساعت 00:00 روانه آنتن شبکه سه می شود. این درام ژاپنی محصول 2014 است که بازیگرانی چون کی کو کیتاگاوا ، ریو نیشی کیدو ، یوسوکه کامیجی و تا کومی سای تو در آن بازی می کنند . در خلاصه داستان فیلم آمده است: تسوکازا دختر جوانی است که در دوران نوجوانی بر اثر سانحه تصادف معلول شده است. تسو بعد از گذراندن دوران سخت بیماری، تصمیم میگیرید با مشکلات زندگی و
عباس جدیدی و حاشیه هایی که تمامی ندارند
دوربین ثبتش می کند. البته او ساکت و آرام به دوربین زل نمی زند... عاقبت عکس بی موقع با مشاهیر عکس عباس جدیدی در کنار منصور پورحیدری در روزهای آخر عمر این ورزشکار در بیمارستان، انتقادهای زیادی را به سمت او روانه کرد. بسیاری او را متهم کردند که به هر قیمتی حاضر است خودش را مطرح کند و بدون توجه به پیکر نیمه جان پرد استقلال، از خودش عکس گرفته است. طنزهای کلامی هم از سوژه جدید بی نصیب
شماتیک دفاع پرسپولیس: تکرار فاجعه قشقایی؟
دفاع آخر بودن خیلی کوتاه است. من به محرمی در پست دفاع آخر فکر می کنم. پرسپولیس باید به حامد اقایی بازی بده تیم ملی پایه بازی کرده همسن و سال مجید حسینی استقلال هم هست ماهینی با تمام احترام بهش بازیکن خوبی نیست باید از حامد اقایی و ربیع خواه تو دفاع وسط استفاده کنه ماهینی رو بزار چپ محرمی راست
طنز؛ لایف ایز بیوتیفول؟
/> خانم زاپاسی که روی خط دیگری بود، لپ تاپش را تکان داد تا آقای زاپاسی هم توی تصویر بیفتد، بعد گفت: آقای زاپاسی سلام می رسونه، پسرم تو در وضعیت حساسی بودی. دانشگاه داشتی. ما دوست نداشتیم روی تحصیلاتت اثر بد بذاره. سروش: یعنی چی آخه؟ آقای قالپاقی: از قدیم گفتن خبر بد رو سگ خورد. اگه قرار باشه خبر بد بدیم که همش باید مرثیه سرایی کنیم. مثلا اینکه تو بدونی من ورشکست شدم چه
پای بی اخلاقی خود بایستید، لطفا!
زیبایی و جذابیت آن به همین دعواها و برخوردهاست. اما بهتر است وقتی به بهانه این که این بازی دربی است، خود را مجاز به انجام هر کاری – شما بخوانید بی اخلاقی- می دانیم، پای عواقب این کارها بایستیم. آی اسپورت بر اون اساس که مشت زدن کیانی و سعید آقایی به سینه ی داور محرومیت نداره رحمتی و سید جلال هم نباید محروم بشن ما دو گل عقب بودیم دعوا کردن که برای ما فایده ایی نداشت.
مشروح برنامه 25 بهمن نود
برزای پس از دربی پخش شد.( ویدیو ) آنالیز دربی هشتاد و چهارم و بررسی برتری شاگردان منصوریان برابر یک تیم دیگر با روش بازی مالکانه پخش شد.( ویدیو ) داوری مسابقه استقلال - پرسپولیس : قبل از گل دوم استقلال مهاجم این تیم خطا نکرد و این بازیکن پرسپولیس بود که دست بازیکن استقلال را گرفته بود و خودش زمین خورد. سرنگونی طارمی در دقیقه 12 توسط جانواریو در موقعیت حمله خطا بود و باید با
راز دربی: رحمتی، اسماعیلی را فیکس کرد
درونی ناشی از باخت با سه گل که حتی داور هم کاری از دستش بر نیامد رو کاهش بده و اگر نه همه میدونن که اسماعیلی بعد از افتی که داشت با تصمیم کادر فنی نیمکت نشین بود و بعد بازی خوب جلو السد همون زمان تصمیم بازی کردنش تو دربی رو کادر فنی گرفتن بازی کاملا تاکتیکی و با برنامه استقلال هم کاملا دانش فنی و با برنامه بودن آون ها رو ثابت کرد در مقابل تیمی که متکی به خلاقیت فردی بازیکن ها هست و هر زمان چند بازیکن اصلی رو نداشتن ضعف تاکتیکی و بی برنامه بودن شون مشخص شده برای مربی که رویا تصاحب نیمکت تیم ملی رو داره خب بچاپ لطفا ممنون ...
پی.اس.جی Vs بارسا: شب سرنوشت ساز انریکه و امری
یِ دوم لیگ یک قرار دارد، جایگاه که اصلا فاجعه بار به نظر نمی رسد، تا وقتی که البته به یاد بیاورید پاریسی ها فصل پیش در همین مقطع، به رهبریِ لوران بلان 14 امتیاز بیشتر از این فصل داشتند. شک و تردیدها درباره یِ بلان نداشتن ذهنی با پیچیدگی تاکتیکیِ لازم، اتکایِ بیش از حد به زلاتان ابراهیموویچ و ناتوانی در صعود به مرحله ای بالاتر از یک چهارم نهاییِ چمپیونز لیگ بودند. تمام این تردیدها تا
شوک تازه؛ روزبه می توانست برای استقلال بازی کند
شوکی. نورافکن مثل پلنگ بازی کرد اون وسط. ان شالله چشمی هم بیاد به زودی روزبه هنو ب شرایط بازی نرسیده و بازی دادنش ریسک بود.نورافکن عملکرد خیلی خوبی داشته تو این مدت.ی سوال اگه استقلال از گروهش صعود کنه میتونه تو مراحل بعد از روزبه استفاده کنه یا نه؟
زندگی در برزخ بدون تاریخ تولد
مدرسه، زندگی در شرایط سخت و گاه در محرومیت مادی و اجتماعی را با تمام وجودشان حس می کنند و به همین دلیل، نگاهشان به دنیای پیرامون متفاوت است. سختی های زندگی و کار با بچه های بی شناسنامه باوجوداین، کار با بچه های بی شناسنامه سختی هایی هم دارد. تا به حال پیش نیامده اما خیلی وقت ها این بچه ها بدون هرگونه مدرک هویتی در این کلاس ها حضور پیدا می کنند و من فقط به خاطر اینکه عشق و علاقه شان
امید نورافکن:اگر موقعیت نداشتیم چطور سه تا زدیم؟
تماشاگران امروز نوشت:هافبک استقلالی ها می گوید: بازی های سختی داریم،هواداران تنهایمان نگذارند. بدون شک یکی از ستاره های دربی 84 کسی نبود جز امید نورافکن.بازیکنی که حسابی در میانه های میدان جولان داد و نقش بسیار زیادی را روی گل سوم استقلال داشت.پاس زیبای او به کاوه رضایی را فقط بازیکنی مثل کاوه می توانست وارد دروازه بیرانوند کند و بس.این را خود نورافکن هم می گوید: خوشحالم که قدر پاسی که
چهره ها در شبکه های اجتماعی (403)
دربی پایتخت هم با همه شور و هیجان و کُری هایش تمام شد و این بار نوبت استقلال و هوادارانش بود که شاد شوند و دنیا به کامشان باشد. چهره های امروز هم تحت تاثیر این بازی و حواشی اش است. با ما همراه باشید. این سری استوری که ملاحظه میکنید را امیر محمدزند به اشتراک گذاشته. آنقدر در هیچ فیلم و سریالی جای ندارد که بازپخش یکی از کارهای قدیمی اش از شبکه آی فیلم انقدر برایش افتخار انگیز است!
از فغانی انتظار نداشتم به ضرر استقلال سوت بزند/آبی ها منطقی بودند
داور بزرگی است که اصلا نمی شود از او ایراد گرفت. اما بهرحال انتقاداتی به او در این بازی وارد است. به نظر من همه اشتباهات فغانی در این بازی به ضرر استقلال بود. ایشان خواست بازی را مدیریت کند ولی انگار سوء مدیریت کرد. جای تعجب است که چرا در لحظه ای که رحمتی اخطار دوم را گرفت و اخراج شد، جلال حسینی اخطار نگرفت که اگر گرفته بود او هم باید اخراج می شد. وی افزود: البته من خودم صحنه هایی از
طنز؛ برف نو حیا کن
علی رغم درایت مسئولان در امر زیرساخت و شهرسازی و راه سازی و بی توجه به اخطارهای مکرر دلسوزان، برف و بارون مورد نظر، مشکوک و فریب خورده از آب در میان و شروع می کنن به سیاه نمایی اوضاع و با ایجاد فضای روانی منفی و القای سیل و قطعی آب و برق و اینترنت، پرده از اهداف شوم خودشون برمی دارن. گام آخر هم اینه که مردم قدردان و هوشیار ما که در تاریکی و بی اینترنتی، فرصت خوبی برای تفکر و مداقه و تنبه پیدا کردند، در راستای حمایت از مسئولان خدوم، می رن دم پنجره و داد می زنن: برف نو، حیا کن، مملکت و رها کن! و بعد از چند روز، دوباره بازگشت به دوران ساقه طلایی و همه چی از اول. ...
واکنشها به گفتگوی جنجالی ابراهیم گلستان درباره فروغ
احساس می کند که این زن سیمین دانشور است که گلستان رد می کند. او در ادامه درباره سیمین می گوید: نه سیمین از من بزرگتر بود. دختر خیلی خیلی خوبی بود. آدم بدبختی بود! او زندگی خیلی بدی داشت. من واقعا از مرگ او ناراحت شدم. من مرتب به سیمین تلفن می کردم. سیمین دانشور، داستان نویس شاخص همسر جلال آل احمد بود. ابراهیم گلستان از منتقدان سرسخت و صریح جلال آل احمد است. ابراهیم گلستان در
زندگی تلخ خانواده معلول چینی در یاسوج/ای کاش هیچوقت به یاسوج نمی آمدم/ سال 93 تاکنون یارانه ام را قطع ...
تکیه کند اما گاهی شرایط به گونه ای رقم می خورد که برعکس می شود و تنها تکیه گاه این معلول با همسر و بچه هایش خانواده می شود، حس استقلال در انها از بین می رود و ناراضی از همه چیز و نا امید از همه کس تنها سکوت می کند. من معلولی را می شناسم که 7 سال قبل ازدواج کرده و نتیجه این ازدواج دو پسر به اسم محمد و علی است، زیبایی های علی و محمد هم به پدر معلولانش رفته و هم به مادر. آنها اهل
بیبین مردوما اِز خوشحالی ریختن بیرون که آبا بیبینن!
، با حرص خوردن که کاری درست نمیشه.گفت: بیبین دِ مردوما، انگار جام جهانی را بردن، اِز خوشحالی ریختن بیرون که آبا بیبینن. به چه وضعا روزی این زِبون بسا را اِنداختن که یه چیکه آبم سالی دو ماه براشون وا می کنن. گفتم: اینقدر که تو برای محیط زیست دل می سوزونی، اگر مسوولینش به فکر بودن الان مشکلی تو کشور نداشتیم.گفت حالا جای حرفد نباشِد،اتفاقا روحانی اون روز که داشت پُستا را قِس می کرد، زنگ زِد رو
صوت/ مجازات اعدام بعد از گم شدن یک تلفن همراه
خبرته در و از جا کندی؟ - موبایل من اینجاست؟ *چی - موبایلم. موبایل من اینجاست؟ *کجا میری؟ خونه رو چرا بهم میریزی؟ موبایل تو اینجا چی کار می کنه بچه؟ - یک ساعت پیش که اینجا بودم جا گذاشتم. *خواب دیدی خیر باشه من موبایلی ندیدم. - بیچاره شدم همه زندگیم اون تو بود. دار و ندارم اون تو بود حمید. *اووو آقا یک موبایل بوده دیگه. - نه دیگه فیلم عروسی پسرخالم توش بود. تازه عقدکنان بچه داداشم هم توش بود. *دیگه چی. - یه عالمه عکس حمید اگه دست کسی بیفته بدبختم... ...