دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۷:۵۸

کاهش 80 درصدی گورخرهای ایران

روزنامه ایران: با گذشت کمتر از 4 سال از اظهارات پر سر و صدای استاندار فارس - در واپسین روزهای دولت نهم- در مورد گورخرهای منطقه حفاظت شده بهرام گور و اینکه یکی از کمیاب ترین گونه های در خطرانقراض کشور را مصیبتی بزرگ برای توسعه استان فارس برشمرد، حالا اختلاف سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز بر سر معدن کاوی در مهمترین زیستگاه این جانور کمیاب بالا گرفته به طوری که این موضوع وزیر صنعت و معدن را هم به انتقاد شدید از سازمان حفاظت محیط زیست واداشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)