چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۶

نامه سناتور ارشد به اوباما درباره ایران

سناتور "باب کورکر" رییس جمهوریخواه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با ارسال نامه ای به اوباما از آنچه که گزارش های نگران کننده درباره عقب نشینی های آمریکا در قبال خواست های ایران در مذاکرات هسته ای گروه 5+1 خوانده است، ابراز نگرانی کرده است. به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز در این نامه کورکر با اشاره به اینکه گزارش های منتشره حاکی از عقب نشینی های آمریکا در قبال ایران در مذاکرات هسته ای است می نویسد این عقب نشینی ها مذاکرات را از دسترسی به اهداف اصلی مورد تاکید دولت اوباما و گروه 1+5 دور ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)