دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۹

هر دو پنالتی پرسپولیس مشکل داشت - نمی دانم چه بر سر سپاهان آمده است

سرویس ورزش جوان ایرانی به نقل از مهر ؛ بخش سایر: به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله ویسی پس از شکست دو بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و مردم لذت بردند. ما می توانستیم بازنده نباشیم و حتی بازی را ببریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط