چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۷:۱۸

رجب زاده: روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاریم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: روزهای خوبی را پشت سر نمی گذاریم و فکر می کنم بچه ها از لحاظ روحی افت کرده اند. مهدی رجب زاده پس از شکست 2 بر صفر ذوب آهن مقابل استقلال اظهار داشت: در این مسابقه مستحق باخت نبودیم. قبل از اینکه استقلال به گل برسد یکی، دو موقعیت خیلی خوب داشتیم اما فوتبال به این شکل است که اگر گل نزنی، گل می خوری. می دانستیم استقلال با انگیزه است و کم کم نیم نگاهی هم به قهرمانی دارد. ما باید در همان 10 دقیقه اول 2 گل می زدیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)