سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۴

رازقی جهرمی: مشکلات کارگران نتیجه عملکرد دولت و مجلس است/تأمین اجتماعی ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، جمال رازقی جهرمی در میزگرد تلویزیونی دستمزد سال 96 کارگران گفت: براساس ماده 41 قانون کار، هر ساله شورای عالی کار مکلف است، در بحث تعیین افزایش دستمزد همه شاخص ها را اعمال کند. وی افزود: در سال جاری نیز بر همان اساس کارگروه های تخصصی متشکل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری و کارفرمایی به وجود آمده و بر طبق قانون افزایش دستمزد باید براساس معیارهایی مانند تورم، معیشت و امثال آن اعمال شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)