دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صراط نیوز ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۵

تصمیم جدید برای تاسیسات برق خوزستان

استاندار خوزستان گفت: طبق گزارش های رسیده تاکنون تاسیسات برقی در خوزستان مطابق با پروتکل سالی دو بار شسته می شدند و با توجه به اتفاق رخ داده در استان، از این پس این تاسیسات در خوزستان هر دو ماه یک بار شسته خواهند شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)