پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۳۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۴

گام بزرگی برای قهرمانی برداشتیم - عیدی خوبی به هواداران دادیم

سرویس ورزش جوان ایرانی به نقل از مهر ؛ بخش سایر: به گزارش خبرنگار مهر ، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر عصر پنجشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که سال را با یک پیروزی پشت سرگذاشتیم. این بهترین عیدی به هواداران بود. تبریک می گویم به بازیکنانم به خاطر ارائه و خواسته شان که واقعا قدم بسیار بزرگی را برای قهرمانی در لیگ برتر برداشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)