چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۱

بیرانوند: به شرافتم قسم نمی دانستم باشگاه استقلال آنجاست!

علیرضا بیرانوند حضورش در باشگاه استقلال را به شدت تکذیب کرد. دروازه بان ملی پوش تیم نفت تهران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت: نمی دانم برخی از دوستان رسانه ای دنبال چه هستند و چه منافعی را دنبال می کنند ولی باید بگویم برای آن ها متاسفم که به راحتی با آبروی افراد بازی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)