دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
طوفان زرد ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۷

اخوان: مشکل عقیلی و استیماچ باید سال قبل برطرف می شد

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبتهای هادی عقیلی بعد از خداحافظی از فوتبال و اینکه این بازیکن دوست داشت با لباس سپاهان از فوتبال برود، گفت: هادی عقیلی هم از نظر فنی بازیکن قابلی بود و هم از نظر اخلاقی پسر خوبی است. نظر شخصی بنده این است که باید از این بازیکن تجلیل شود. عقیلی دوست داشت با لباس سپاهان از فوتبال خداحافظی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)