چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۶

صرفه جویی 19 میلیارد ریالی در پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی

صدای صنعت - کاهش زمان و مقدار هدرفت گاز مشعل (فلرینگ) پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در زمان راه اندازی واحدهای فرآیندی پس از تعمیرات اساسی امسال بیش از 19 میلیارد ریال صرفه جویی به همراه داشته است . مهندس ارشد پالایش واحد مهندسی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: برای راه اندازی ردیفهای گازی پس از هربار توقف، (از زمان آغاز به کار پالایشگاه اول تاکنون) به صورت متوسط به پنج تا شش ساعت زمان نیاز است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)