چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۰

دروازه بان تیم فوتبال استقلال برای رسیدگی به وضعیت مالی خود در این باشگاه ...

به گزارش ایفنام ، وحید طالب لو ظهر امروز در باشگاه استقلال حاضر شد تا در جلسه با مسئولان باشگاه شرکت کند. این بازیکن برای رسیدگی به وضعیت مالی خود و روشن شدن این مسئله به باشگاه رفته تا در این خصوص جلسه ای با مسئولان داشته باشد. همچنین محسن فروزان نیز در باشگاه حاضر است تا در مورد روشن شدن وضعیت قراردادش و جدایی از این تیم تصمیم گیری شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)