پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۰

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: امیدوارم این باشگاه از بین نرود و همچنان ...

علی حیات پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ، درباره وضعیت تیم صبای قم گفت: مشکلات فراوانی داریم. استاندار قم که در واقع مالک اصلی و رئیس هیأت مدیره باشگاه محسوب می شود استعفا کرده و اکنون استانداری قم دارای سرپرست است. از سوی دیگر بحث خصوصی سازی مطرح شد که چند متقاضی برای خرید امتیاز باشگاه قدم پیش گذاشتند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)