سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۰۲:۰۴

لزوم فعالیت جدی تر کارگروه نظارت بر ایمنی کارگاه های ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی شیخی سه شنبه شب در جلسه کارگروه ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی استان یزد با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در حوزه ایمنی کارگاه های ساختمانی در استان اظهار داشت: استانداردهای ایمنی در این کارگاه ها پایین است و باید توجه جدی تری به این بخش صورت گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)