چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه اقتصاد پویا ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۰

استاندار فارس کاندیداتوری مجلس را به استانداری ترجیح داد

استاندار فارس می گوید: در نامه ای خطاب به وزیر کشور از سمت خود استعفا کرده ام. به گزارش خلیج فارس ، سید محمد احمدی این مطلب را اعلام کرده و گفته: برای حضور در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا دادم. وی با بیان اینکه آیا این استعفای شما مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: من استعفای خود را اعلام و از پذیرش یا رد آن اطلاعی ندارم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)