چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۳

سوشا مکانی : دم اونهایی گرم که با بازارگرمی در تیم ماندند

سوشا مکانی با انتشار پیامی به انتقاد از هم تیمی هایش پرداخته است. به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir)، سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیسی ها با انتشار پیامی در اینستاگرام کنایه های زیادی را به بازیکنان،مدیران و ...زده است. او با انتشار چند فریم از عکس های خودش در زیر آنها نوشته است: به سلامتی همه اونایی که با اسم پرسپولیس بازارگرمی کردن و بعد قیمتشون را بردن بالا و تو تیم خودشون موندن. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)