چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۰

حمله اشرار به اداره مبارزه با مواد مخدر خاش

روز نو : فرمانده انتظامی سیستان با تشریح جزئیاتی از حمله ناکام اشرار مسلح به ساختمان اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش، این حمله را اقدامی تلافی جویانه و به دنبال ضربات مهلک دانست که پلیس به گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر وارد کرده است. سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیاتی از حمله ناکام اخیر اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش، اظهار داشت: دو شب پیش، گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر که در روزهای اخیر ضربات متعددی از نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان خورده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)