دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۰

مرگ زن19ساله مشکوک به تب کریمه گنگو درشیراز

فرماندار کهگیلویه گفت: مرگ مشکوک زن 19ساله مبتلا به تب کریمه کنگو در بخش چاروسای قلعه رئیسی این شهرستان در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی است. به گزارش انتخاب به نقل از خبر جنوب، علی پوزش اظهار داشت: مرگ مشکوک این زن جوان مبتلا به تب کریمه کنگو بعد از نتیجه نهایی آزمایش ها اعلام خواهد شد. وی بیان کرد: نمونه های لازم از این زن مشکوک به تب کریمه کنگو در بیمارستان نمازی شیراز گرفته شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)