سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۱

برنامه عربستان برای افزایش 50 درصدی تولید گاز تا سال 2020

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک ، خالد الفالح وزیر نفت عربستان سعودی روز گذشته اعلام کرد: دولت عربستان قصد دارد تا سه سال آینده ظرفیت تولید گاز این کشور را دو برابر کنند. وی تأکید کرد: با اجرای این طرح مصرف حامل های سوخت مایع در این کشور کاهش خواهد یافت. این وزیر سعودی افزود: این برنامه به کاهش استفاده از سوخت های مایع در تولید برق و آب شیرین منجر خواهد شد. الفالح ادامه داد: مجموع ذخایر گاز عربستان 8.458 هزار میلیارد مترمکعب برآورد شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)