دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۹

راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی توانبخشی علی اکبر(ع) بیرجند

مسئول کلینیک فیزیوتراپی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند از راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) خبر داد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند، سارا سروری اظهار کرد: این مجتمع در دو بخش روزانه و شبانه فعالیت می کند که در بخش روزانه بچه هایی با استعداد بالایی قرار دارند که آموزش گلیم بافی و جاجیم بافی برای تخلیه انرژی آنها در نظر گرفته شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)