چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۸

لیگ برتر بسکتبال با حضور 12 تیم برگزار می شود

فارس نوشت: جلسه سازمان لیگ بسکتبال با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه ها، مربیان و کارشناسان بسکتبال در خصوص نحوه برگزاری لیگ های مختلف فصل آینده کشور برگزار شد. در این جلسه که حدود سه ساعت و سی دقیقه به طول انجامید، موارد پیشنهادی زیر مطرح شد که در صورت تصویب در جلسه شورای سیاست گذاری لیگ در مسابقات سال آینده اجرایی خواهد شد. برگزاری مسابقات لیگ در چهار بخش: 1- لیگ برتر(حرفه ای) 2- دسته یک (زیر23 سال) 3- زیر گروه (رده سنی آزاد) ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)