دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰

متهم: جوانی کردم، من را ببخشید

پسر جوانی که متهم است دو سال قبل در جریان درگیری در پاکدشت مرد جوانی را به قتل رسانده بود، روز گذشته در جلسه دادگاه محاکمه شد. به گزارش جوان، متهم پرونده که بهنام نام دارند، صبح دیروز از زندان رجایی شهر به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد. بعد از رسمیت پیدا کردن جلسه دادگاه بود که نماینده دادستان، به درخواست قاضی قربان زاده در جایگاه قرار گرفت و در شرح کیفرخواست گفت: متهم پرونده بیستم شهریورماه دو سال قبل در یکی از محله های پاکدشت پسری 23 ساله به نام آرش را به قتل رسانده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)