سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۰۷:۵۲

بازیکنی که هم از پرسپولیسی شکایت کرد و هم دلتنگش شد

خبرانلاین نوشت: اشپیتیم آرفی جزو بازیکنانی است که از پرسپولیسی ها شکایت کرده و امیدوار است طریق فیفا بدهی اش را بگیرد. شکایت او باعث شده تا پرسپولیس حتی در خطر کسر امتیاز قرار بگیرد. آرفی بین سال های 88 تا 90 برای قرمزها به میدان رفت اما با ترک این تیم راهی تراکتورسازی و سپس ابومسلم شد. در نیم دوم فصل قبل بود که شایعات زیادی درباره به سرانجام رسیدن شکایت این بازیکن از قرمزها مطرح شد اما تا این لحظه فیفا رای ای صادر نکرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)