پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۸

چیزی که عیان است؛ چه حاجت به بیان است؟

آی اسپورت - باید از کارلوس کی روش تشکر کرد که در فوتبال ما مخترع "بیانیه دادن" شد و آنقدر بیانیه داد تا چون راهکاری برای توجیه قرار گیرد و آخرین آنها جناب آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال است که بیانیه می دهد. نگاهی به بیانیه بیندازیم. پس از آغازی دراماتیک و کلیشه ای در بخشی از این بیانیه آمده است که: "باشگاه استقلال بابت کسب این نتایج نامطلوب از هواداران خود عذرخواهی می کند و اطمینان داشته باشید تیم در حال بررسی و عیب یابی است تا ضمن جلوگیری از تکرار نتایج ضعیف، به سمت موفقیت حرکت کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)