سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۱

چگونه با سالمندان رفتار کنیم؟

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در خراسان جنوبی، گفت: ما سعی می کنیم با سالمندان درست آن گونه که از فرزندمان مراقبت می کنیم، با آنها برخورد کنیم و فراموش می کنیم که ما هرگز نمی توانیم والد پدر و مادر خود باشیم. عادله قلاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خرسان جنوبی، گفت: همه ما پس از گذر از دوران جوانی و دوره طولانی تر بزرگسالی به کهنسالی و بازنشستگی می رسیم، اما کمتر پیش می آید که قبل از تجربه این دوران، خودمان را به جای چنین افرادی قرار دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)