پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۰

چه کسی در لیگ برتر بیشترین دستمزد را می گیرد؟

به گزارش دولت بهار به نقل از دیلی میل: لیگ برتر فوتبال آمریکا موسوم به MLS همزمان با جذب بازیکنان مختلف از بالاترین دستمزدهای شاغل در این بخش پرده برداری کرد. براین اساس: ریچارد کاکا بازیکن برزیلی باشگاه اورلاند سیتی با درآمد 1/7 میلیون دلار در سال رتبه اول پر درآمدترین بازیکنان را به خود اختصاص داد. پس از کاکا بازیکنان زیر در این لیست قرار گرفتند: 2- گیوونیکو 7/1 میلیون دلار باشگاه تورنتو 3- مایکل بریدلی 6/5 میلیون دلار 4- استیون جرارد 6/3 میلیون دلار باشگاه لس آنجلس گالکسی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)