سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه ابتکار ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۰:۲۷

جمعی از نمایندگان مجلس به روحانی و لاریجانی نامه نوشتند

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که دیروز به رای گذاشته شد، به رئیس جمهوری و رئیس مجلس نامه نوشتند. در اطلاعیه این نمایندگان آمده است: قانون حفظ و صیانت از دستاوردهای هسته ای که مفاد آن مورد تایید شما نیز هست و اخیراً به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و توسط رئیس محترم جمهور ابلاغ شده بر لزوم رعایت منافع و مصالح کشور و به ویژه رفع تحریم های ظالمانه و لزوم ادامه تحقیق و توسعه علمی و فنی و حفظ اسرار نظامی تاکید ورزیده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)