دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵

ایران نماینده 14 کشور منطقه امرو برای مبارزه با ایدز

سلامت نیوز :معاون بهداشت وزیر بهداشت، انتخاب ایران به عنوان نماینده 14 کشور عضو دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت (امرو) را موجب پیشبرد برنامه های ملل متحد در امر مبارزه با ایدز در منطقه و تاثیرگذاری بیشتر برای مبارزه و پیشگیری از ایدز، سل و مالاریا دانست. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در نشست کمیته هماهنگ کننده صندوق جهانی مبارزه با ایدز ملل متحد با معاون بهداشت پیشرفت ها و برنامه های پیشگیری از ایدز در ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)