سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۵

لطیفی: عاشق دایی هستم، شکست دادن او در جام حذفی وحشتناک سخت است/ سال بعد ...

علی لطیفی پس از پیروزی 2 بر یک اکسین البرز مقابل سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: من ابتدا به هواداران مان خسته نباشید می گویم. از بچه هایم هم تشکر می کنم. دم همه آنها گرم. ما می دانستیم که می توانیم سایپا را شکست بدهیم. وی افزود: سایپا با حضور علی دایی تیم خوبی را ساخته است. خودم به شخصه عاشق علی دایی هستم، اما مجبور بودیم با آنها بجنگیم و خدا را شکر توانستیم یک عیدی خوب به هوادران مان بدهیم. خودمان هم از خدا عیدی گرفتیم. شکست دادن علی دایی در جام حذفی وحشتناک سخت است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)