دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۰۷:۰۶

از فضای مجازی بدم می آید

آشا محرابی - بازیگر - با بیان اینکه از فضای مجازی بدش می آید، تاکید کرد: من، آشا محرابی هیچ صفحه ای در هیچ کدام از فضاهای مجازی ندارم. این بازیگر تاکید کرد: به عنوان یک بازیگر فقط یک وب سایت رسمی برای گذاشتن اطلاعات ، مصاحبه ها و عکس هایم دارم و یک ایمیل شخصی هم دارم ، همین؛ دیگر هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)