چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲

نگرانی وزیر بهداشت از کمبود جدی نیروی انسانی

وزیر بهداشت به کمیود نیرو اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته تلاش های ما در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز به جز در بیمارستان های جدید موثر واقع نشده و در بخش اورژانس با کمبود جدی نیرو مواجه هستیم. دکتر سید حسن هاشمی اظهار داشت: در سال های گذشته دولت از نظر تعداد کارکنان متورم شده و مجلس و دولت معتقدند که نباید از نظر نیروی انسانی بزرگ شد اما ما معتقدیم که موضوع نیروی انسانی در حوزه سلامت متفاوت با دیگر بخش های دولتی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)