چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۶

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: سید جلال حسینی قبل از اینکه با ما قرارداد ...

علیرضا منصوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ، در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در هیأت فوتبال گفت: از ثبت قرارداد بازیکنان در هیأت فوتبال خوشحال و راضی ام چرا که 6 بازیکن جوان و آینده دار را در کنار بازیکنان ستاره ای که در تیم داریم آوردیم البته باید درباره سیدجلال حسینی که این فصل با ماست، صحبت هایی انجام دهم چرا که از حضور او در نفت بسیار خوشحال و رضایت دارم اما درباره عقد قرارداد این بازیکن باید توضیحاتی که لازم است را بدهم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)