چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۰۳:۱۰

صالحی: جلسات امروز رو به جلو بود

رییس سازمان انرژی اتمی ایران مذاکرات امروز در لوزان را رو به جلو توصیف کرد. دکتر علی اکبر صالحی پس از پایان جلسه دوجانبه ایران و آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با تاکید براینکه جلسات همواره بخش های فنی و سیاسی دارد، گفت: جلسه فنی ما با طرف آمریکایی از دیروز بعدازظهر آغاز شد و احساس می کنم هر بار که دراین جلسات شرکت می کنیم مقداری توانسته ایم به جلو برویم که همین به نوبه خود نشانه مثبتی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)