پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۳

هافبک تیم صبا گفت: فقط به خاطر علی دایی به صبا آمدم و حضورم ربطی به تیم ...

قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ، درخصوص دیدار دوستانه دو تیم صبا و تراکتورسازی اظهار داشت: من پس از حدود 2 ماه برای اولین بار روز گذشته پا به توپ شدم و تازه به تمرینات تیم صبا ملحق شدم. هنوز با بازیکنان هماهنگ نشدم و نیاز به زمان داریم. وی درخصوص شرایط صبا تصریح کرد: این تیم نیاز به زمان دارد و هم اکنون زود است بخواهیم درمورد آن صحبت کنیم. مطمئناً تیم روز به روز بهتر خواهد شد؛ هرچند که کار دشواری در پیش داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)