سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۸

افزایش انرژی بدن با مصرف عسل

باشگاه خبرنگاران نوشت: عسل آرامبخش است و برای افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند، مفید است. مصرف روزانه 2 تا 3قاشق غذاخوری عسل می تواند در سلامت افراد مفید باشد. با استفاده از عسل به طور مداوم انسان می تواند از سرماخوردگی یا هر بیماری دیگری در امان باشد؛ معمولا اکثر میکروب ها یا باکتری ها بیش از 4 روز نمی توانند در عسل زنده بمانند و همین امر موجب می شود که با مصرف عسل خود را در برابر بیماری ها ایمن سازیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)