چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۳

زایمان با هیپنوتیزم

یک متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه با تاکید بر اینکه 10 تا 20 درصد زنان می توانند از روش هیپنوتیزم برای زایمان استفاده کنند، گفت: افرادی که بیماری های روانی و ضریب هوشی پایینی دارند، نمی توانند از این روش برای زایمان استفاده کنند. به گزارش جماران به نقل از ایسنا، دکتر مجید ارشادی با بیان اینکه زایمان بی درد به دو روش دارویی و غیردارویی انجام می شود، افزود: روش غیردارویی این نوع زایمان به صورت هیپنوتیزم انجام می گیرد که این افراد باید پیش از زایمان تحت نظر باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)