چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۷

بیرانوند: اولین هدف ما فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش ورزش 11، علیرضا بیرانوند قبل از حضور در مراسم بهترین های لیگ چهاردهم گفت: خدا را شکر خیلی خوشحالم که در این مراسم حضور دارم و جزو کاندیدای انتخاب بهترین دروازه بان لیگ هستم از این بابت خیلی خوشحالم. وی در مورد اینکه آیا به عنوان بهترین گلر لیگ چهاردهم انتخاب می شود، گفت: همیشه آرزو داشتم به عنوان بهترین گلر فوتبال ایران انتخاب شوم و امیدوارم این انتخاب بیفتد. توکلم به خدا است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)