سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۰:۳۷

طلب 70 میلیارد تومانی تامین اجتماعی کرمانشاه ازدولت و بخش خصوصی

دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دستگاه های دولتی و بخش خصوصی 70 میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهی دارند. کیومرث فلاحی اظهار کرد: هم اکنون 750 هزار نفر در استان به نوعی از خدمات تامین اجتماعی بهره می برند که معادل 40 درصد جمعیت استان است. وی تعداد بیمه شدگان اصلی در دو بخش شاغلان و خوداشتغالی را 240 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد 140 هزار نفر کارگر و کارمند و 100 هزار نفر راننده، قالیباف، کارگر ساختمانی و طلبه هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)