چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۳

اکرمی: احمدی نژاد اگر حرفی برای گفتن داشت، ابایی برای بیانش نداشت

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به شکایت احمدی نژاد از جهانگیری، گفت: او اگر حرفی داشت، ابایی برای بیانش نداشت. به گزارش جماران به نقل از خبرآنلاین، وکیل محمود احمدی نژاد عصر امروز از شکایت موکلش از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم به دلیل آنچه که اتهامات بی اساس علیه دولت قبل با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی می خواند خبر داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)