چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۲:۵۶

رباتی که با اوباما دیدار کرد

آلیس وانگ، نخستین بازدیدکننده معلول از کاخ سفید لقب گرفت که از طریق فناوری تله رباتیک با باراک اوباما دیدار کرد. به گزارش سرویس علمی ایسنا، وانگ بنیان گذار سازمانی به نام پروژه رؤیت پذیری معلولیت است که به دنبال ثبت کردن داستان های افراد معلول است. وی به منظور جشن گرفتن بیست وپنجمین سالگرد تصویب قانون امریکایی های دارای معلولیت از طریق تله رباتیک در کاخ سفید حضور یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)