سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۳:۳۲

خوردبین:همامی گفت نمی خواهد بازی کند/اعضای تیم از مجید راضی نبودند

پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم پرسپولیس گفت:من به همامی و عباس زاده گفته ام چون با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارید باید پول رضایت نامه را بپردازید. محمود خوردبین درباره اینکه مسعود همامی ومحمد عباس زاده از عدم دریافت رضایت نامه شان گلایه مند هستند اظهار داشت:موضع باشگاه در قبال این دو بازیکن روشن است.ما هیچ مشکلی با آنها نداریم.همامی در حاشیه تمرین روز گذشته پرسپولیس نزد من آمد و صحبت کرد.با عباس زاده هم صحبت داشته ام و شرایط باشگاه را اعلام کردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)