دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

وزارت نفت 5 میلیارد دلار در خوزستان سرمایه گذاری می کند

استاندار خوزستان با بیان اینکه در زمینه نفت برای توسعه مخازن خوزستان اقدامات بزرگی انجام شده که اشتغال گسترده ای را به همراه دارد گفت: وزارت نفت قرار است در این حوزه سرمایه گذاری پنج میلیارد دلاری داشته باشد. 663389316035641.jpg شریعتی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که با حضور معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرای کابینه در اهواز برگزار شد، افزود: این سرمایه گذاری در 2سال آینده 10 تا 15 هزار نفر اشتغالزایی خوزستان در پی خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)